Pri posielaní emailu Vás prosíme o uvedenie nasledovných informácií:

Čo najpresnejší popis závady (prípadne foto závady),

Výrobcu okien/dverí (ak ho poznáte),

Výrobcu profilového systému - jeho názov (ak ho viete),

Značku kovania okien/dverí,

Vek okien/dverí, ktoré chcete servisovať,

Iné poznámky ktoré nám pomožu identifikovať závadu.
Kontaktné údaje:

Meno objednávateľa,

Kontakt - mobilné číslo alebo pevnú linku, na ktorej budete k zastihnutiu (z dôvodu dohodnutia terminu opravy),

Presnú adresu servisného zásahu,

Požadovaný čas vybavenia servisu (akútny zásah alebo stačí servis vykonať v priebehu niekoľkých dní).
Po prevzatí požiadavky servisným technikom, Vás technik kontaktuje a dohodne sa s Vami na čase obhliadky, a oznámi Vám predbežnú cenu za servisný zásah.
Cena sa môže zmeniť v závislosti od množstva času potrebného na odstránenie nahlásenej závady (viď cenník prác), a tiež v závislosti od spotrebovaného materiálu.