POSTUP PRI NAHLASOVANÍ ZÁVADY |
|
Pri posielaní emailu Vás prosíme o uvedenie nasledovných informácií:
Čo najpresnejší popis závady (prípadne foto závady), Výrobcu okien/dverí (ak ho poznáte), Výrobcu profilového systému - jeho názov (ak ho viete), Značku kovania okien/dverí, Vek okien/dverí, ktoré chcete servisovať, Iné poznámky ktoré nám pomožu identifikovať závadu. Kontaktné údaje: Meno objednávateľa, Kontakt - mobilné číslo alebo pevnú linku, na ktorej budete k zastihnutiu (z dôvodu dohodnutia terminu opravy), Presnú adresu servisného zásahu, Požadovaný čas vybavenia servisu (akútny zásah alebo stačí servis vykonať v priebehu niekoľkých dní). Po prevzatí požiadavky servisným technikom, Vás technik kontaktuje a dohodne sa s Vami na čase obhliadky, a oznámi Vám predbežnú cenu za servisný zásah. Cena sa môže zmeniť v závislosti od množstva času potrebného na odstránenie nahlásenej závady (viď cenník prác), a tiež v závislosti od spotrebovaného materiálu. |